نگاهی مفصل به لیست بازیگران «انتقام جویان: عصر آلترون» – قسمت اول
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 14:31 | بازدید : 444 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
 
نگاهی مفصل به لیست بازیگران «انتقام جویان: عصر آلترون» – قسمت اول

کمپانی مارول به زودی در اول ماه مه بار دیگر سر و صدا و هیجان را به دنیای سینما با پخش فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون» (Avengers: Age of Ultron) می آورد.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم به خدمت گرفتن جاس ویدون برای این فیلم باعث هیجان و اشتیاق طرفداران کمیک بوک ها شد، در حالی که اشخاص مهم در استدیوی فیلمسازی مارول درباره فیلم چیزی منتشر نکرده و آن را پنهان نگه داشته بودند، تیم کامل بازیگران در ماه های اخیر اعلام شده است. تیم بازیگران «عصر آلترون» آنچان هم کوتاه نیست و بسیاری از بازیگران مورد علاقه مارول در آن به ایفای نقش پرداخته اند و این لیست تنها نیمی از لیست بازیگران است.

رابرت داونی جونیور. (تونی استارک/ مرد آهنی) – (Robert Downey Jr. (Tony Stark / Iron-Man

avengers254d1157bc9e8b

رابرت دونی برای بیش از چهار دهه است که با نقش های بارزش در فیلم های “کالت” (فیلم هایی مغایر با جریان عمومی و اصلی سینما)، علمی و همچنین نقش آفرینیش در یک فصل از «نمایش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) شناخته می شود. سریال «الی مک بیل» (Ally McBeal) در کنار دریافت جایزه گلدن گلوب او را به چهره ای محبوب تبدیل کرد. دوران حرفه ای بازیگری او هیچ گاه دچار تزلزل جدی نشده است در حالی که او مدت شش سال را در هزارتوی سردرگمی و اعتیاد به مواد مخدر سپری کرد. بر این مشکل غلبه کرد و یک بازگشت حقیقی و درخشان به دنیای هالییود داشت؛ تا جایی که در لیست صد نفر برتر مجله ی “تایم”در سال ۲۰۰۸ قرار گرفت. دونی جونیور در دوران حرفه ای کاری اش ۱۸ جایزه کسب کرده است و همچنان برای کسب توجه و احترام طرفداران پیر و جوانش می کوشد. اما بازی در نقش اول فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) اتفاقی غیر معمول ‏در کارنامه هنری او است. اتفاقی که گویا او را از حالت بیگانه درون صنعت سینمای هالیوود آنگونه که خود قبلاً بر زبان آورده خارج خواهد کرد.

آرون تیلور جانسون (پیترو ماکسیموف/سیماب) – (Aaron Taylor-Johnson (Pietro Maximoff/Quicksilver

avengerscast1

اولین نقش قابل توجه او در فیلم «شعبده باز» (The Illusionist) بوده است. اما آرون تیلور جانسون بیشتر برای نقش آفرینیش در نقش اصلی فیلم ابر قهرمانی «کیک اس» (Kick-Ass) شناخته می شود. این بازیگر انگلیسی از ۶ سالگی وارد دنیای سینما شد و تا قبل از ازدواجش با “سم تیلور جانسون”، کارگردان سینما با نام آرون جانسون به ایفای نقش می پرداخت.

الیزابت اولسن (واندا ماکسیموف/اسکارلت جادوگر)- (Elizabeth Olsen (Wanda Maximoff/Scarlet Witch

avengers254d11579d5a61

گرچه ممکن است او خواهر کمتر شناخنه شده دوقلوهای مشهور، مری کیت و اشلی اولسون (Mary Kate and Ashley Olsen) باشد ولی نقش های او در  دنیای بازیگری، حاصل تلاش و کوشش خودش است. او نقش اصلی فیلم «مارتا مارس می مارلین» (Martha Marcy May Marlene)را در حالی ایفا کرد که تنها دو هفته قبل از شروع فیلمبرداری به فیلم پیوسته بود.

ادریس البا (هایمدال) – (Idris Elba (Heimdall

thor-gallery-1-2011-a-l

این بازیگر متولد انگلیس کارش را سال ۱۹۹۴ با نقش آفرینی برای تلویزیون آغاز کرد. اما او تا سال ۲۰۰۴ و بازیگری شگفتش در فیلم «سیم» (The Wire) مورد توجه قرار نگرفته بود. او در ادامه نقش های قابل توجه تری در «گنگستر آمریکایی» (American Gangster)، «در حاشیه اقیانوس آرام» (Pacific Rim) و «ماندلا: مسیری طولانی برای آزادی» (Mandela: Long Walk to Freedom) و همچنین «لوتر» (Luther) به دست آورد و این آغاز دوران حرفه ای او بود. با افشای اسناد سونی پیکچر از سوی هکرها مشخص شد که او به عنوان جیمز باند بعدی در نظر گرفته شده بود تا جایگزین دنیل گریگ شود؛ اما با واکنش های عمومی به این خبر نه او و نه سازندگان جمیز باند این خبرها و اسناد را تائید نکردند.

کوبی اسمالدرز (ماریا هیل) – (Cobie Smulders (Maria Hill

cobie-smulders-stars-as-agent-maria-hill-in-captain-america-the-winter-soldier

او بیشتر به خاطر نقشش در سریال «چگونه با مادرتان آشنا شدم» (How I Met Your Mother) شناخته می شود. این بازیگر کانادایی درواقع کارش را به عنوان یک مدل بین المللی از دوران دبیرستان آغاز کرده است. تا کنون اسمالدرز در دو قسمت از سریال «ماموران شیلد» (Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D) و همچنین «کاپیتان آمریکا: سربازان زمستانی» (Captain America: Winter Soldier) ظاهر شده است.

کریس همسورث (ثور) – (Chris Hemsworth (Thor

Hemsworth+Thor

بدون شک مهم ترین نقش آفرینی او بازیگری در نقش ثور است. او نقش های دیگری نیز ایفا کرده است که از میان آن ها می توان به شروع بازیگری او در سینما با فیلم «استار ترک/پیشتازان فضا» (Star Trek) و همچنین بازی خوبش در «کلبه ای درون جنگل» (The Cabin in the Woods) و فیلم «سفید برفی و شکارچی» (Snow White and the Huntsman) اشاره کرد. برادر کوچکتر این بازیگر استرالیای الاصل نیز در حال ساختن راه خود در سری فیلم های «بازی های عطش» (The Hunger Games) می باشد.

جیمز اسپادر (اولترون) – (James Spader (Ultron

James-Spader-Voicing-Performing-Ultron-Avengers-2

جیمز اسپادر خود را در دهه ی ۸۰ میلادی با نقش آفرینی در «زیبا درون صورتی» (Pretty in Pink) و «مانکن» (Mannequin) مطرح کرد. پس از آن او از توجه عمومی دور شد. سپس در سال ۲۰۰۴ با نمایش عمومی فیلم «منشی» (Secretary) او دوباره در صحنه بازیگری مطرح شد و پس از آن در چند سریال تلویزیونی به نقش آفرینی پرداخت. در حال حار او ستاره سریال موفق «لیست سیاه» (The Blacklist) است.

مارک روفالو ( بروس بنر/هالک) – (Mark Ruffalo (Bruce Banner/The Hulk

avengerscast4

گرچه شروع مطرح شدن او شاید به خاطر بازی در فیلم هایی که در دسته بندی زنانه قرار می گیرند، باشد؛ فیلم هایی مثل «رفتن از ۱۳ به ۳۰» ( ۱۳Going on 30) و «درست مثل بهشت» (Just Like Heaven). اما در واقع اولین نقش مهم مارک روفالو بازی در فیلم «آفتاب ابدی یک ذهن بی آلایش» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) است. در ادامه او به نقش آفرینی در چند فیلم مطرح درام از جمله  «زودیاک»(Zodiac) و «جزیره ی شاتر» (Shutter Island) پرداخته است. مارک روفالو در سال ۲۰۱۴ برای خدمت و کمک به دنیای تئاتر و بازیگری به عنوان مدرس به مدرسه هنرهای دراماتیک جدید نیویورک پیوست تا تجربه ی بیست ساله خود در بازیگری را در اختیار همگان قرار دهد.

توماس کراتچمن (بارون ولفگانگ فون استراکر) – (Thomas Kretschmann (Baron Wolfgang von Strucker

552d990bede3c

توماس زمانی که بازیگری را شروع کرد، در راه تبدیل شدن به یک شناگر المپیکی بوده است. این بازیگر متولد المان شرقی است. او از دهه ی ۸۰ میلادی بر پرده سینما ظاهر شده است؛ اما قابل توجه ترین نقش آفرینی هایش، باز در فیلم های، «یو -۵۷۱» (U-571)، «پیانیست» (The Pianist)، «والکری»(Valkyrie)، «کینگ کنگ» (King Kong) و صدا پیشگی در   قسمت دوم انیمشن «ماشین ها» (Cars 2) است.

جرمی رنر ( کلینت بارتون/فوکای) – (Jeremy Renner (Clint Barton/Hawkeye

Avengers-_Age_of_Ultron_21

اولین نقش آفرینی جرمی رنر به عنوان مباشر در انجام اغتشاش بود که برای اداره ی پلیس لس آنجلس در ازای دریافت ۵۰ دلار انجام گرفت. شاید بر روی کاغذ او چندان شناخته شده نباشد ولی قطعاً او در فیلم های خوب بسیاری ظاهر شده است. بازی او در فیلم های «۲۸ هفته بعد»(۲۸ Weeks Later)، «قفسه درد»(The Hurt Locker)، «میراث بورن» (The Bourne Legacy)، «شهر» (The Town) و «کلاه بردار آمریکایی» (American Hustle) تنها چند نمونه از این فیلم هاست.

دومینیک پروست – چولکلی (زرینکا)- (Dominique Provost-Chalkley (Zrinka

07-Dominique-Provost-Chalkley

این بازیگر متولد انگلیس و دارای تحصیلات هنری است. او با ایفای نقش در فیلم های موزیکال پا به عرصه هنر گذاشت و سپس با بازیگری در فیلم «یتیم خانه» (The Seasoning House) به عرصه فیلم های جدی وارد شد.

استن لی (کامیو) – (Stan Lee (cameo

Celebs.com Studio at Sundance Film Festival 2012.

در حالی که در فیلم ها بازیگری هم می کند شاید هنوز به عنوان پدر و خالق کمیک بوک های مارول شناخته می شود. او در نیمه ی شانزده سالگیش از دبیرستان فارغ التحصیل شد و سپس به دنبال رویای خود یعنی تبدیل شدن به یک نویسنده، به شوهر دختر عموی خود در انتشارات “تایملی کمیک” (Timely Comics) به عنوان دستیار ملحق شد.

تنها ۲ سال بعد او اولین کار جدی ای اش را به عنوان فراهم کننده گفت و گوهای متن کمیک های سری سوم کاپیتان آمریکا آغاز کرد. با نام استن لی شروع به قلم زدن نمود (که بعدها به نام رسمی خودش تغییر کرد). تایملی کمیک بعدها به مارول کمیک تبدیل شد و این آغاز افسانه استن لی بود. او تا کنون بسیاری از شخصیت های مشهور مارول را خلق کرده است و هنوز هم در ۹۲ سالگیش بسیار فعال است.

 

این ها تنها معرفی بخشی از بازیگران این فیلم است در روزهای آینده بقیه بازیگران نیز معرفی می گردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی مفصل , به لیست بازیگران , انتقام جویان , عصر آلترون , قسمت اول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب